Pristatymas ir grąžinimas

1. Prekių pristatymas

1.1. Pardavėjas įsipareigoja išsiųsti prekes Pirkėjo pasirinktu būdu ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo užsakymo gavimo ir apmokėjimo gavimo.

1.2. Tarpininkas negarantuoja, kad prekės visais atvejais bus pristatytos per ankstesniame sakinyje nurodytą terminą, ypač jei užsakomos prekės nėra Pardavėjo sandėliuose. Prekės pristatomos visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje, įskaitant Kuršių neriją.

1.3. Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo nurodyti prekių pristatymo būdą ir adresą: (1) atsiimti pasirinktame paštomate (Omniva, LP express); (2) pristatyti prekes nurodytu adresu (Lietuvos paštas); 

1.4. Pistatymo kaina priklauso nuo pasirinko siuntimo būdo. Jei užsakymo suma viršija 50,00 Eur, pristatymo kainai taikoma 100% nuolaida.

1.5. Pristatymas Kuršių Nerijoje nevykdomas

1.6. Pardavėjas pasilieka teisę keisti užsakymo sumą, nuo kurios vykdomas nemokamas užsakymo pristatymas.

1.7. Tiksli prekių pristatymo data ir laikas nurodomi Pardavėjo Pirkėjui pateikiamame pranešime el. pašto adresu Pirkėjo nurodytu registracijos formoje. Atitinkamai Pirkėjas, sudaręs pirkimo ir pardavimo sutartį, įsipareigoja kiekvieną dieną tikrinti minėto el. pašto dėžutę, kol bus gautas pranešimas dėl prekių pristatymo.

1.8. Prekių pristatymo metu Pirkėjas ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovas privalo kartu su kurjeriu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju kurjeris siuntą grąžiną Siuntėjui.

1.9. Kai Pirkėjas priima siuntą ir pasirašo siuntos lydinčiame dokumente (popieriniame arba elektroniniame manifeste) be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo ir pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos siuntą lydinčiame dokumente, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.

1.10. Remiantis taisyklių 2.8 punktu, jei Pirkėjas nurodė neteisingą pristatymo adresą ar pristačius į nurodytą adresą Pirkėjas nori pakeisti pristatymo adresą, taikomas papildomas mokestis, kurį apmoka Pirkėjas. Mokestis nustatomas individualiai tiekėjo ir priklauso nuo užsakymo.

1.11. Jei pirkėjas atsisako priimti siuntą arba kurjeris negali pristatyti siuntos dėl Pirkėjo kaltės, pinigai už siuntimo išlaidas nėra grąžinami.

 

2. Prekių grąžinimas

2.1. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos galiojančių teisės aktų tvarka. 

2.2. Jūs turite teisę atsisakyti sutarties ir grąžinti prekes per 14 dienų nuo prekių pristatymo Jums dienos.

2.3. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 2.4. punktu, Pirkėjas turi informuoti Pardavėją, nurodydamas grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastį.

2.4. Pirkėjas, grąžinandamas netinkamos kokybės prekes, turi laikytis šių sąlygų:

       2.4.1. prekė privalo būti nepraradusi prekinės išvaizdos (su nepažeistoomis, originaliomis etiketėmis, nenuplėštomiss apsauginėmiss plėvelėmis, neprasuktos ir kt.) (netaikoma grąžinant nekokybišką prekę), nenaudota

       2.4.2. grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje;

       2.4.3. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

       2.4.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;

       2.4.5. grąžinant prekę privaloma pateikti įsigijimo dokumentus

       2.4.6. nekokybišką prekę Pirkėjas gali grąžinti per 14 dienų nuo jos gavimo.

2.5. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 2.4 straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

2.6. Jei Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.

2.7. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis arba grąžinti pinigus.

2.8. Gavus prašymą, Pardavėjas įsipareigoja per 2 darbo dienas susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekės grąžinimo detales.

2.9. Prekės grąžinamos Pirkėjo sąskaita, išskyrus atvejus, kai grąžinama gauta ne ta prekė arba kai pristatyta prekė yra nekokybiška. Pirmo pristatymo išlaidos nėra grąžinamas.

2.10. Pardavėjas gavęs prekę ir įsitikinęs, kad prekė yra nenaudota, įsipareigoja per 5 d.d. grąžinti pinigus į Pirkėjo nurodytą sąskaitą. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.

 

Pirkinių krepšelis
Scroll to Top